Prao=)

Fy fan va trött jag är!! Har nu praoat en vcka på Sportex i knalleland, fan va gött gäng dom ör där:)<3 men mne jag har de jätte roligt även om jag inte får göra så mycket så han jag roligt:D. jag har varit sååå sjukt trött så har inte orkat skriva här han jobbat klart tränat ätit sen sovit typ;) de har varit jobbigt;) men men kul i alla fall!!!
Nu sitter jag här och börjar snart lipa för jag har inte kläder att ha på mig den 22=) åhh vad jag längtar eller!!! men tilbaka till ämnet kläder! jag är helt desperat jag behöver nya kläder NU!!! men vi har ett problem=/ jag har inga pengar:'( men ska nog försöka fixa de på nått jävlla vänster:P nää nu ska inte jag tjöta mer! ska nog sova snart tror jag trött som fan=) ha en trvlig kväll kyss och smek:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0