Blää

Sitter här och kollar på tv. Har sjukt jävlla ont i halsen! jag kan inte sträcka på haksen för att de gör då jävla onte. Kan skratta men de gör sjukt jävlla ont!! Btw ingen som har 75.000 och ge mig(A) haha ne men jag ska ring på den lilla snyggingen i morgon och prata med henne så får vi ser hur de blir;P Hoppas på de bästa;D har även varit och litat lite jobb idag kanske har två napp men vi får la se med de med;P hehe. Men jag börjar jobba med rodd skolan igen på Måndag. Segt med jag har juu Philip så de ska nog gå;) hehe. Hoppas bara de blir bra väder så vi kan sola lite;D hehe. Men jag hoppas även att de blir lite mer barn så vi kan ha min roliga 5 kamp;) i och för ses tror jag inte de för dom har anonserat ganska dåligt men jag får pengar så jag är nöjd;P. Hehe. Ne nu måste jag ta min 5 kop te för denna kväll och gå och sova. Men finns på mobilen love yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0