Jaha

Heej på er:) Då va veckan och skolan igång igen;D. Idag i skolan så på förmidagen så gick vi runt på stan och skulle fotta en massa. Jag hamna med en massa IT killar sååå jobbiga va ni! Rene tappade bort sin grupp så hon gick med oss vi gick och snackade medans killarna fick jobba=). Sen när vi kom tbx så satte vi oss och snackade med Paula och Jonas/Jönns. Haha han va riktigt rolig pratade som fan men han va fan go. Sen va de lunch som spenderades med samma människor men de kom nån annan kille som jag inte kommer ihåg vad han hette;D haha men han va ass rolig med;D Hehe men de hände fan inte mkt mer i skolan idag i mogon får vi antagligen chemat;P hehe men vi får la se;D

Men nu ska jag äta sen ska jag ut med doggen sen blir de film med...... men vi hörs finns på mobilen!

Love yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0