Lack!

Asså jag är så trött på detta nu. Vrf ska bara jag få skiten du frågar inte ens längre vems eller vem de är som har gjort de innan du skäller på mig. Ibland kan de till och med vara du som har gjort de.Aja nog om den idioten.

Idag hade vi våra första lektioner i skolan;D Chill som fan;:D men men vi fick även våra datorer Hp tycker inte om Hp men de får nog gå endåD;Men men. När jag slutade tog jag bussen hem lömnade datorn tog bussen med karin in till stan igen där vi träffa en massa gött folk när vi väntade på josse. Till slut g kom hon då bar de av till Viskan som vanligt. Där tog vi våran lilla fika sen gick vi vidare. När vi skulle till bussen så hade högskolan nån skit man skulle klättra på ett rep över viskan asså fy fan va jag tyckte synd om dom som trilla i jag stog med huvudet under jackan såå himmla vidrigt de va eller! Sen bar de hemmåt. När jag kommer hem står mamma och ler och säger va bra att du kom hem Emelie då kan du hjälpa mig att bära kuller sten hit. Ja visst lilla mamma. ÅHH HATA!! men snäll som jag är går jag in och byter om och kommer ut och hjälper till att bära. Kan ju inte direkt säga att min rygg blir bättre men pallar inte säg nått till dom, dom bryr sig endå inte. Men när jag ÄNTLIGEN va klar med alla jävlla stenar så¨gick jag ut med Chivas. Glatt hoppade vi iväg. När vi kommer upp på ängen sticker hunden iväg som sjuten ur en kanon. Sen va han bort jag roppade och roppade ingen hund. Till slut beslutar jag att gå till oscars och lollos mormor och morfar för att kolla om han hade gått dig medans jag går roppar jag. Och vem kommer ner trippandes för grus vägen joo min då SVARTA hund( för er som inte vet de är han nästan vit)Men när jag ser honom blir jag så glad att jag börjar gråta Civas helt över lycklig han har ju fått jaga en massa roliga djur. Åhh men vi gick sakte hemmåt och när vi kom hem va de duschen som väntade för honom. Men men Nu är de kväll och de är skola i morgon. Jag ska bara få dom sista låtarna av Emil så ska jag sova sen. Men vi ses och hörs folket!

Love Yah<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0