Skolan

Heej på er vad gör ni? Sjävl sitter jag i skolan och håller på att lära mig en massa olika HTML koder, de är nice så kan man göra egna hemsidor sen. Hehe så kanske jag kan hjälpa er eller lära er en hel del. Men vad ska ni hitta på idag då? Sjävl ska jag träna vid 5 tror jag men jag vet inte riktigt hur de blir med de. Man kan ju i alla fall hoppas, börjar blui äcklad av mig själv nu så mäste träna bort en del av fättet. Så de ska bli riktigt nice, jobbigt att träna själv bara de är lite segt. Men de ska nog gå bra:). Innan kanske jag ska vara med Emil om han hör av sig men vi får la se.

Ikväll blir de la attt soma tidigt med tanke på att jag kom sent till skolan idag för att jag inte orkade gå upp;) haha men Hunden ville ut så han kom in och hoppade lite på mig så han ville upp så jag fick bita ihop och gå ut med honom. Men nu måste jag fortsätta med mina HTML koder så de blir nått. Men ni får ha en bra dag finns på mobilen om ni vill nått.

Love Yah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0