Frågor och svar

Innan på din förra blogg skrev du mycker om barn med HIV vrf gör du inte de längre?

Svar: Jag har inte tänkt på att göra det, men jag har fått en del som vill att jag ska skriva om de, så får börja med det igen=)

Är din föräldrar skilda? och vrf?

Svar: Ja det är dem, min Pappa bor i sthlm och min mamma som jag bor med i borås. De skildes när jag var tre år. Och jag vet faktiskt inte vrf jag har fösökt förstå de fler gånger men de går inte riktigt.

Är de sant att du är bi?

Svar:Hehe ne de är inte sant. Jag vet inte men för ett tag sedan fick folk för sig att jag var tsm med Karin men de stämmer inte nån stans!

Vad går du för linje? Är den bra?

Svar: Jag går IT-media. Jag tycker om min linje jag trifs jätte mkt och tycker den är både rolig och bra.

Har du häst?

Svar: Ja jag har fått hem en lite polle som heter Lordano.

Hur länge har du bott i borås?

Svar:Jag har bott här sen jag gick i feman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0