18/2-09

Denna dagen har facktiskt varit BRA!=) de va juu ett litet tag sedan;) ne men de va chill i skolan idag sluta 12:30 ass gött=) sen gick jag till Jane och hade min Eng rätt mysikt. Jaa så va man klar där ska man gå ner till bussen efeter några sec konstarerar jag hur JÄVLLA!! kallt de är ute asså alvarligt jag kände inte mina fötter jag kände inte när jag satte ner den i marken JÄTTE läskigt, a men sen va buss fan sen med så jag ringer mamma och börjar gå bortot trot ni inte bussen drar förbi då eller?:O Bra jobbat Emelie Bra jobbat som vanligt i mitt liv;D aa men så fick jag vänta änu mer på mamma men sen kommer hon i alla fall. Mamma körde em mig jag låg och kolla på tv ett tag sen inser Lille smarta Emelie att vi ska lömna in Sv i morgon börjar skriva lite på den oc nu är jag KLAR!!!:) tjohoooo. Såå nu sitter jag här och ska sova om ett tag;) så jag vacknar i medvetande som mamma säger! aaa men alla får ha en toppen kväll puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0