Helgen!

Hej folket:)


Roligt att de är många som läser måste jag sega;D.

Hmm har ni gjort i helgen då?? Sj har man varit Hoss pappa Anders i sthlm nämligen i den lilla "staden" Hölö, min pappa bor nämligen ute på landet. Så dit åkte jag i fredas och kom hem nu idag:). Vad har vi gjort nu då??

FREDAG: Kom upp vid 9 tiden då skulle jag till skaniarinken och kolla på pappa och hans snickar kompiar när dom spela hocky bocky, De va juu en syn de med;) om jag säger så här dommaren börja med att trilla när han kom ut på isen;) de förklara en del haha. Men dom skulle i alla fall möta målarna. Målarna van med 4-0!! Ebba tröttna efter första halvlek och tyckte vi skulle åka hem haha. Men pappa och och dom vann i alla all strafarna. Altid något;). Men sen åkte vi hem satt och sncacka lite sen sova!

LÖRDAG: Blev väckt vid 9. Gick upp åt, sen chilla jag och Ebba inne tills vi skulle åka till en bonde och hämta HÖ. När vi va klara kom den pratglade bonden ut, så kom vi in på hus i Borås och en massa då säger Kristin: Ja Emelie är juu rån Borås. BONDE: Jasså bor du där nere?? EMELIE: Ja jag flytta dit för 5 år sen nu. BONDE: Jasså vad jobbar du med då?? EMELIE: Jobbar?:O hehe jag går i skolan i 9:an!;) BONDE: VA?? Jag trodde du hade man och barn!!!   haha ja de va la roligt att höra! Pappa skratta så han grät! Kul att man ser ut att vara typ 30 hahaha. Men sen hände de inte mkt mer.

SÖNDAG: Åkre till mormor Ingrid på efter midagen hon kände inte igen mig även hon trodde jag jobbade och hade barn!!Haha kul att höra du;)) men hon tyckte  mig en massa sämlor och bullar och kakor! Fyyy va mätt jag va!! Sen så skulle vi äta när vi kom hem med. Sen va de bara att åka till tåger och nu är ja hemma;)

Och nu ska jag sova Puss på er frpn mig(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0