Tisdag

Hej på er alla=)

Ja ha nu sitter man här igen;). Kom nyss hem från träningen. Idag va de styrka som stod på schemat! fy fan lika jobbigt som vanligt så nu känner jag mig som en sladdrig spagetti;) men de är la så det ska vara;)

Ja men vad har folket gjort idag då?? Själv har man hållt på att drunkna men Aline;) mky rolig händelse måste jag säga. Så här va de då. De va två härliga killar som skulle hålla i lektionen nämligen Henrik och Matias i min klass. Så skulle vi köra staffeter med nån ring som man skulle hålla i två och två. A men jag och Aline tänkte att vi kan la simma tsm då. AA men vi simmar väll iväg och de går facktiskt bra:D men sen i slutet av längden så börjara vi båda ass garva för vi är såå jävlla trötta båda två och hela nästa längd skrattar vi oss igenom samtidigt som vi inser att vi snart kommer att sjunka och drunkna dåda två;) men vi han in som tur va;D Men de va allt bra roligt:)

Åhh vad jag ÄLSKAR andra avenyn!!!! Nån mer som tittar eller?:O om ni inte gör de va FAN näntar ni på??:O aa men nu ska jag nog få DIG att snacka med mig om jag så ska skrika!! aa men ni får ha en trevllig kväll gåyy folk sov gått!! puss på er från lille mig;D

Kommentarer
Postat av: Gäddan

hihi emelie duär så himmla vacker;) klart ja gillar andra avenyn Puss pådig;D

2009-02-17 @ 22:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0