01:40

Nu har jag kommit hem=) har vatit och kollat film men Fredrik, David och Kain<3 Mysigt värre;D Kollade på nån film som jag inte fick veta vad den hette FREDRIK! Åhh a men så kollade vi på den, sen satte dom på en ny film som jag inte kommer ihåg vad den hette;D haha, men den va sjukt bra och de va en sån film som man inte kan gå ifrån för man måste veta hur den slutar:@ Jävlla dig Fredrik IGEN! haha och vet ni vad de värsta är??? JAG FÅR INTEVETA HUR DEN SLUTAR! jag blir juu galen! åhh men du jag och Karin kommer upp och kollar klart på den;D hehe men nu ska jag nog fundera på att gå och lägga mig fast måste sitta uppe ett tag för hunden mår dåligt men snart ska jag sova, men hoppas alla har haft en bra dag:D


Love Yah<3



Läppar<3

Jaag;)

Emelie lika ful som vanligt!Karin lika fin som vanligt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0