Hem ljuva hem


Hej hopp gått folk;D hur mår ni då? hoppas ni mår bra;D haha


Jag är hemma! haha fatta en vecka där jag inte planerat nån ting såå sjönt! så vet inte riktigt vad jag ska hitta på, ni får ringa eller smsa om ni vill hitta på nått;)

Idag har jag haft en underbar dh btw:) först vaknade jag i och för sej av att mamma roppde lite lågt från sitt rum hon hade migrän så hon ville ha lite hjälp med några saker snäll som jag är hjälpte jag henne=) sen fixade jag mig drog in till Min älskade Matilda:) hihi mysigt kollade in deras nya lägenhet kommer bli riktigt nice där:) sen efter de sådrog jag ner till stan för att vara med min andra älskling Karin, vi gick till viskan för att fika/äta lunch. Sen så skule vi dra till bussen så satt vi på bussen så såg karin Linus som han skulle snacka med så vi gick och snackade med dom, sen kom hans kompis Joke så vi snackade lite med honom med;D sen drog jag och Karin hem till henne för att vi skulle fiska med Anna:) så vi va hemma hos Karin och fixade lite;D. sen drog vi till stranden där vi skulle fiska, efter jag fått 2 st mörtar så blev de tävlng om vem som kunde få störst och fläst fiskar;) och vem tror nu van??  joo JAG:) haha jag som är livrädd för fiskar fick 10 jävlla stycken Anna två och Karin två;) jag fick även den största;) haha sen blev vi kalla så vi drog hem till karin och Anna till sig, sen tyckte karin lite synd om mig så hennes mamma körde hem mig=) såå sjukt snällt:) A okej nu sitter jag är.

I morgon ska jag på bio med Karin:) mysigt:) hihi men nu ska jag förtsätta försöka prata med Linus och få Emil lite gladare;) hehe


Puss på er folker sov såå gått<3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0