Städat.

Idag har jag varit duktig och känat lite pengar;) har städat hela dagen och hela huset=) lite stolt jag är;D. Och då sitter säkert vissa och funderar, hmm kan Emelie städa?:O åå joo om hon är på humör då kan hon städa de kan du ge dig på! så nu är jag riktigt nöjd med mig själv. Funderar även på om jag ska gå ut och klippa gräset men vet inte om jag orkar de;) hmm vilket är bäst Pippi på rymmen eller klippa gräset, de blir nog Pippi för min del=).

Skulle även ha tränat idag men efter som peo hade mycket att göra och de blåster en hel del så sket vi i de idag;) så nu sitter jag här kanske ska ta en cyckel tur med hunden;) märker ni att jag måste ha nått att göra hela tiden;)?

Slutade för övrikt 11 i skolan idag såå jävlla skönt! men va gör vi i skolan då? kollar film på varenda jävlla lektion! såå segt. ne nu ska jag sätte mig och leta upp en bra låt åt er som ni kan få av mig;) hoppas alla får en bra kväll och natt puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0