Stockholm

Heej på er alla underbara läsare;) hur är de med er då? Händer i helgen, själv sitter man hemma hos mormor och ska sova nu ska upp tidigt i morgon ska tävlla här. Uch jag vill värkligen inte tävlla funderar på att ringa Josefin eller nått så hon kan såga av ett ben på mig eller nått. Eller knske ska ringa Linus så han kn röv bort mig haha, ne men de kommer säkert bli ass bra i morgon de brukar de blir, men seriösr 1500m jag kommer DÖ!!! uch va jobbigt ska ra tre lopp i morgon altså kommer jag roo hmm 1500+1500+1500=4500 haha så jobbigt de kommer bli eller;) men de kommer säkert lösa sig antingen dör jag eller så överlever jag de återså och se;) haha. AA men nu måste jag sova så att jag kanske har en liten chans i morgon puss på er<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0