Tisdag!

Måste säga att denna dagen inte har varit lyckad! För sov nig i morses när jag skulle till skolan, så jag fick cyckla som en galning. så kommer jag till skolan får veta att vi ska fortsätta titta film på varenda jävla lektion såå seegt!! kommer typ inte vilja kolla på film på hur länge som hälst!

Efter skolan så åkte jag hem med Karin till henne och vi hämra Gustaf och sen sattee vi oss och planerade inför mid sommar, hehe jusste när vi hade hämtat Gustaf så fick han sitta i min cyckel korg hem till karin;) han va så liten så han fick plats där i=) men men vi kom inte fram till så himla mycket med våran planering, men de ska nog lösa sig de brukar de göra när jag och Karin ska hitta på nått;)<3

Men men träningen idag gick väl igentligen bra men jag va sur över något när jag kom dit vet inte riktigt vad, sen va jag SUR! och då menar jag riktigt sur. Nån jävel nere på Öss har gått och ätit upp min choklad, dom som känner mig vet hur galen jag är i choklad! Så tänkte jag ta med den hem idag efter som jag glömde den där i Lördags, så öppnar man kylen ligger nån nån choklad där??NEJ! såå säger Kent ja men emelie du får juu skylla dig själv om du lägger godis här nere! Vadå så man ska inte kunna lömna lite choklad där utan att någon ska gå och äta upp de eller?O: de är juu fan sjukt! sen va jag sur för de har hnt nått med min fot så jag haltar som en jävlla Höna:O KUL?NEJ! aja nu måste jag lägga mig och hoppas på att Onsdagen blir lite bättre i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0