Varberg!

Jaha idag va jag i skolan som vanlig;) vi snackade med sjuorna(jag och Matild). Sen hade vi sv och vet ni?? jag fick VG i sv fatta stålt jag är:) efter de så skulle jag åka till Varberg och kolla upp med tandstälingen, och nu jävllar ska jag hissa Varbers tand vård! När allt tjöt börja förra året så skulle jag få vänta i tre år i borås altså skulle dom börja fixa med tandstälingen de året jag fyller 18 KUL? haha ne du! så då fick mamma spel och tyckte inte jag skulle vänta så länge så hon kollade runt lite och i Varberg hade dom ingen kö. Så mamma rinde för några veckor sen och vi fick tid idag, så nör vi kommer så säger han så här " du kanske måste komma hit en gång till innan vi kan sätta in den" så kollade han lite. Sen säger han eller du Emelie vi gör allt nu så sätter vi in den innan sommaren om de går bra? så blir du av med de. Jaha jag och mamma satt där som två frågetecken för allt gick så sjukt fort och de va så fint och dom va så sjukt snälla! Så nu kommer jag få min tandställing den 24/6 i överkäken och typ två tre månader efter i underkäken;D haha kommer se ut som fan men men de blir säkert bra.

I morgon drar jag till Stockholm ska tävlla där;) och jag är inte taggad för 5 öre vill inte ro singel vill ro fyran med inte mer:( men men, de kommer säkert bli bra endå. Ne nu ska jag kolla klart på tvn och sen sova;D ha de bra puss ////Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0