Helgen=)

Fy fan va go helg brudar<3 älskar er(L) jag orkar inte örklara den men fan va roligt vi hade;D haha!! de måste göras om=) jaha då har man nästan hela nästa helg planerad med;) hihi. Men vad som händer i veckn vete fan;D joo jag ska plugga:) ojj va glad jag känner mig i dag btw:) men de är la bra de:) men men nu måste jag plugga lite;) sen träna sen kanske jag skriver lite igen och lägger upp nån fin bild



Snälla lilla du sluta lossa bry dig!! du säger att jag är välkommen men du lossas ändå som om jag inte finns!!! Du va som en syster för mig!! Systrar sviker inte! visst man kan "hålla upp" ett tag men inte så här du va en av dom jag litade på aldra mässt!! Du kommer altid ha mig vid din sida för de är sån jag är! du är fortfarande en syster för mig!!!


Puss på dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0