19/5-09

Ja ha vad har hänt idag då?? Hmm nja inte så mycker skolan fick reda på att jag har vg i sammhälls kunskap, sedan fick jag VG på idrotts provet med så kanske år ett Vg där de hade mina betyg behöft;) hihi. Fick min älskade josefin på gått humör idag igen med jag och Matilda äger<3=) hihi sen efter skolan drog jag med Matilda hem vi skulle öva på hennes lektíon som hon ska ha på idrotten, hehe jag ska juu vara hennes ucke(stavning:/) hihi aa men så hon lärde mig lite gräpp och så, sen fick jag mat av henne med starkt som FAN men de va gått endå<3:). Jaha sedan vig 5 så skulle jag dra till träningen, uch va de inte kändes bra idag de kändes helt konstigt vet inte riktigt varför men så kan de ju vara ibland men de får bli nya tag i morgon när anna och amanda kommer. Saknar er som fan!! så de ska bli fett nice att träffa er. Men men alla härliga läsare ni fattar inte hur trött jag är! så jag ska nog gå och mysa ner mig under mitt underbara täcke:D

Sov gått puss på er peac 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0