Karin Rask

Karin de spelar ingen roll vem jag är med eller vilka kompisar jag är med, du betyder så sjukt mycket för mig. Och förlåt om du tycker de är jobbigt att jag har mycker jusst nu men de har alla nån gång, men jag lovar jag ska fika eller vara med dig snart och de säger jag inte bara för att göra dig glad för de är vad jag vill. Du har förändrat mitt liv så sjukt mycket och jag älskar dom förändringarna du har gjort, och jag vill inte mista dig gumman<3 jag vill lösaa detta och de vet jag att vi kan göra för HALLÅ:O de är Emelie Ranft och Karin Rask vi snackar om! vad skulle jag vara utan dig?? INGEN TING! Så snälla snälla karin vi måste lösa detta nu<3 Jag älskar dig gumman<3 du kommer ALLTID!!! ha en plats i mitt hjärta vad som än händer!


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag älskar dig för alltid. Vad du än gör och vad som än händer. <3

2009-05-28 @ 23:38:56
URL: http://karinrask.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0