Lång helg

Jaha nu har man haft en jätte lång helg och vad har jag gjort?:O joo tränat tränat tränat och tränatennu mer;D haha helt sjukt, tor fre hade vi några goa tjejer och kilar som kom hit för att träna med oss, själv skulle jag ro med duktiga Anna:). så vi skulle ro ihop oss lite;D. Sedan lör sön så var de tävllingar i möndal, hmm gick la inte så jätte bra, men de gick ass brai båda dubbel loppen va riktigt nöjd. Idag när jag och lollo todde tsm gick de fan ass bra om man räknar bort dom 3 första dragen men jävllar vilken fart vi fick sen:). I lördags när jag hade kommit hem åkte jag till Karin med, där även Josefin var och Adam, roligt:) alltid lika soligt med er brauad<3. Jaha och i morgon var de skola igen:( men men typ 3 veckor kvar nu, och typ 4 veckor kvar till varberg Karin:D:D Sååååå jävlla roligt vi ska ha där eller!åhh vad jag längtar! och snart ska jag juu fan börja jobba med;D hehe ne nuu ska jag sluta skriva börjar kanske bli lite ointesant;D Men men nu ska en VÄLDIGT trött Emelie lägga sig under sitt varma täcke och sova, hoppas alla får en bra natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0