Tjo

Jaha då sitter man vid datorn igen;:) hehe idag slutade jag 11 så jävlla gött!! sedan förljder Josefin med mig hem efter skolan, vi käkade sen kom hennes pappa så skulle dom åka och handla mat och en massa för hennes morfar kommer idag:) är så glad att du är glad ju Josefin allt blir så mycket lättare då<3 älskar dig gumman<3 men men så vad händer idag då? joo nu sitter jag är hemma med en sovande hund över mina fötter;D hihi om några tillmar okej ganska många timmar kommer Anna och Amanda saknar er tjejer<3<3 alltid lika roligt att se er(L) sen ska ja ju träna med 500 metare idag då:/ jobbigt men de är bara 2 st så de går nog bra.

Så sjönt ingen skola nu tos fre de kan jag värkligen behöva! hihi Såå tänkte juu Emelie åhh va sjönt nu kan jag sova ut! Ne du glöm de! tränings läger  tor fre;D hihi men de ska nog gå bra:D.

Jaha vad händer för er i helgen då? För mig så ska jag i alla fall varamed min Karin(L) kan inte vi kolla film eller nått? du kan la fundera på de? och smsa om du vill göra de för de vill i alla fall jag:D<3 Ne ni nu ska jag ta och sova en stund som jag alltid gör när jag kommer hem från skolan;)

Hihi hoppas ni fr en bra kväll skriver ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0