Dagen

Jag ha då va men hemma efter en hel dag med Matilda:D Hihi gulliga lilla du:) Sitter och väntar på bilder från henne nu=) Så vad har ni gjort idag då? Haft en bra dag hoppas jag i alla fall:D DE HAR JAG! Gud jag är helt slut så nu blir de nog snart däcka i sängen eller framför TV:n, ja okej bilderna från i lördas ska komma upp först=) sen däckar jag:)

Jag måste bara säga att jag är så SJUKT JÄVLA ARG! Innan när jag va ute med Chivas(min hund) så kom några killar gående (känner dom sen innan), så när dom går förbi stannar Chivas och kissar, då lyser dom honom med nån jävla grön laser lampa i ÖGONEN!
jag vänder mig om och frågar vad han gör?
Killen svarar: ne inget!
Jag: nehe så du gör inget? du lyste ju FAN min hund i ögonen, han kan fan bli blind!
Kille: Höhö förlåt då.
Jag: A men de ska jag säga till dig med om jag lyser dig i ögonen!
Jag vänder på klacken och går vidaren, killarna går in där dom bor. Sedan hoppas Chivas till igen an den gröna lampan, jag vänder mig om och tittar på dom. Går en bit till så lyser dom igen och Chivas hoppar till och sheller till för han blir så rädd.
Jag: VAD I HELVETE ÄR ERAT PROBLEM?
Killarna lysser igen, jag lackar ur och springer mot dom och dom kutar rakt in i huset!

Asså seriöst hur omogen får man lova att vara? dom lyser på min hund och GARVAR när han bli rädd! de är nästan så jag går dit i natt och skrämer SKITEN ur dom jävlarna sen ska jag stå och ASS GARVA! Hur roligt hade inte de varit då eller?

Aja jag ville bara säga att alla jävlla töntiga tånårs killar VÄXUPP FÖR FAN!




!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0