De går fort!

Hej på er=)


Gud va dagarna går fort! snart är de höst lov! såå sjönt de kan jag behöva!  även fast vi inte hade så där jätte jobbigt i skolan, de är altid sjönt att sova. Vad ska ni hitta på, på lovet då? Jag vete fan vad jag ska göra men jag är fätt sugen på att dra och ¨ka skidor i typ sälen! nån som vill åka med?(A) men vi får la se hur de blir med de. Anars vete fan vad jag ska hitta på men de kanske kan vara bra att vara hemma någon gång;P men men.

Vad ska ni göra idag då?
Själv ska jag träffa Matilda:) vi ska ta en massa höst biler på oss och en massa anat! MYSIGT! Dom lär ju komma upp här några i alla fall=) hihi. Sen ska vi nog hem till mig och baka kladd muffins! Fatta sugen jag är på de! Efter de blir de la prat och tv typ. Vet inte riktigt;P men de ska nog lösa sig! men jag känner på mig att detta kommer bli en KANON dag! hoppas alla andra får de med, nu ska jag skriva klart min hät text om eleverna och lärarna på skolan!


Love Yah<3




Jag ÄLSKAR alla olika färgwer på hösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0