God morgon!

Hej på er=)

De är lördag och ennu en dag står för dören som man ska klara av och lära sig av=) så vad händer idag då? och ikväll! ni ska säkert hitta på en massa skoj! de hoppas jag i alla fall för jag vill ju inte att mina härliga käsare ska ha de tråkigt!;) vad ska jag göra då?`jag ska vara med Reneé ett tag nu! men ska jag la hem och slöa eller nått. Måste vara hemma ikväll för mamma och Peo ska ut och festa, haha ne jag vget inte men dom skulle på nån midag så jag ska tvinga dom att hyra filmer till mig och köpa en STOR! godis påse. De blir nog antagligen så att Lollo är hemma med, så de är nice att slippa vara helt själv. Ne nu ska vi gå upp och ta lite tror jag!

Ha en bra dag=)

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0