Hjälp!

Jag vet inte vad jag ska tänka eller tycka! de är du som snurrar i mina tankar hela tiden! men ör du rätt? är de dig jag ska vara tsm med? är de dig jag ska älska? kan jag leta på dig? jag har hör så mkt om dig, visst jag är inte sån som tror på ryckten men när man får höra samma sak 100 gånger vad ska man tro då? jag pallar inte bli sårad igen! de finns inget värre. Och ska du göra så mot mig som du gör med henne och.... jag vet inte vad jag ska tro. Du säger att du inte kan göra nått sånt mot mig. men de är sakt på msn hur ska jagkunna lita på de? de har sakt så mycket i mitt liv och lovat! hur ska jag kunna tro på ord igen! ni vet att jag bara tror på handlinar! och om någon säger de så ska de vara öga mot öga! ord är nästan inget för mig! a jag behöver värkligen tänka till. Jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen! Fan va kärlek ska vara svårt då! får fan damp!

Du tycker säkert de va onödigt att skrva här, men jag kände att jag behövde skriva av mig lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0