Hola!

Hej hopp!

Kom hem för ett tag sedan har varit med Matilda hela dagen:) Vi va på subb Way(stavning:/) så va vi på appel och köpte en sak till min telefon=) och gick runt och snackade en massa om allt mellan himlen och jord=) Sen ringde mamma och bad mig hämta några mackor som Peo skulle ha till hans jobb så då gick vi till Orion och hämta en hel LÅDA! men mackor! men första tanke ska jag släpa på hela den lådan:O:O:O:O PINSAMT! Så ringde mamma och sa till henne att komma och hämta dom! sen drog vi hem till matilda och bestämde men mamma att vi skulle ut och gå:) nice som fean!

Även på våran lilla tur så blev de mycket snack om allt möjligt! riktigt nice:D Sen åkte vi och lönmade matilda hos hennes mamma medan jag och mamma åkte och handlade, så nu har jag ätit mat:D och aa de va min dag:D haha;P

I morgon är de lördag! och den ska spenderas med Reneé=) hmm undra vad vi kommer hitta på, hon ska ju dygna i natt!! hmm undra hur jävla över trött hon kommer vara i morgon! lycka till Emelie! ne men de ska nog bli bra sk du se:D

Ne nu orkar jag fan inte skriva mer;P Hoppas alla har haft en bra dag:D nu ska jag dra mig ut mot tv:n och kolla om de finn nått vettigt att kolla på!

Love Yah<3


Jag SKA ha sånna glas ögon! vad säger ni om de;P de spelar ingen roll vad ni säger endå;P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0