Länge sedan!

Hej på er söta bran=)

De va ett tag sedan jag skrev nu! förlåt mig, jag vet inte vad jag har gjort men jag har inte hunnit. men nu ska ni få en lite uppdatering på vad som har hänt i Emelies värld.

Okej de bra nyheterna till att börja med då! Kommer ni ihåg att jag var och tittade på en häst förra veckan? Som heter Lorando. I alla fall hon skulle ringa oss i helgen och tala om hur de blev, om hon ville att jag skulle ta hand om honom eller om hon inte ville de. Helgen gick jag och va ass spänd hela tiden! sen på Södagen när jag skulle sova kommer mamma in och talar om att hon hade ringt och ville att jag skulle ta honom om jag ville de förstås. KLART JAG VILL! så nu håller vi på och kollar stall platser, så vet ni någon som har ledig stall plats får ni gärna höra av er;D. Så på Lördag ska jag åka till Ucklum, Svartehallen och kolla på Lorando igen:) och då LOVAR jag er att de komemr komma en bild på honom i alla fall;D så de är väldigt roligt tycker jag:D

En dålig nyhet! Hmm jag tittar på en sjukt dålig film!

En bra nyhet till! De är att den 11/12 ska jag till sthlm och kolla på idol finalen men Reneé och Paula. Så de är riktigt nice:D OM jag längtar!

Som ni säkert ser så är jag väldikt nöjd med mig själv just nu, mitt liv går bra, jag är lycklig, mina vänner står nära mig och ställer upp för mig och jag har nästan fått hem en häst. Jag är så lycklig jusst nu, men de västa är att snart kommer de säkert att komma en dålig peiod och jag vill värkligen inte att den ska komma, men sånt är livet och de är sånt man får dtå ut med i livet!

Så vad ska ni hitta på idag då? jag ska kanske vara med E, och sedan ska jag kolla stall plats sedan MÅSTE jag städa mitt rum! och de är ett MÅSTE! anars kommer ju inte mamma bli glad på mig! så de är ett måste nu!

Oj oj om ni har orkat läsa allt detta;P så har ni tråkigt hehe ne men de är roligt att ni läser min blogg=)

Ne nu måste jag börja med Svenskan så jah kanske blir klar med de.

Hoppas alla får en bra dag:D

Love Yah<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0