LOV!

Heej på er=)

FY FAN va trött jag är!

Va men karin och några till igår vi kom hem vid tre! sen gick vi upp vid 11 efter som jag ska på match med E snart, hehe jag kommer typ somna;P men men sånt är mitt liv de händer saker hela tiden! men de är bara roligt och bra efter som jag hatar att sitta still=) Så nu blir de Elfsborg-Kalmar! vilka vinner då? och den stora fråga tror nio Efsborg kommer ta hem guldet? ska jag vara ärlig tror jag inte de. men vi får se.

Juste! Jag va och kollade på Lorando igår igen:D och ni ska få se bild på honom! de är bestämt nu:D vi ska få hem honom! första helgen i november=) hihi ni fattar inte hur lycklig jag är! Längtar som ett djur!

Ne ni jag får berätta mer när jag kommer hem vi gör så att ni får en bild på Lorando då med för jag hinner fan inte nu måste duscha och hitta några bekväma kläder efter som jag har trönings värk som FAN! så nu ska jag dra!

Ha en bra dag=)

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0