Måndag och vi gillart!

Hej på er! jag vet inte vad de är med mig idag men jag är otroligt glad! Men igentligen borde jag inte vara de, efter som min mobil är söder så jag är helt jävlla handikapad! Men jag får låna en ikväll eller i morgon av gulliga lilla reneé. Happ så vad händer idag då? Själv ska man vara med E. Vi ska ta en tripp med moppen till Bredared poch prata med johan om stall plats! så nice=)

JUSTE! Vad gjorde jag igår nu då? Jo jag va och provade en häst! Vi åkte dit med inget hopp als och åkte hem med OTROLIGT mycket hopp om att få hem honom, han va så himla goo! han va lite eller väldigt stel nu, men de kände man va bara för att hon inte red honom så mkt, så om man mjukar upp honom ordentligt så kan de bli riktigt bra tror jag, så nu är jag TAGGAD till tusen! fattar ni hur lycklig jag va igår eller? De va som en stor Chessie(för er som inte vet vem Chesie är så är de ponnyn jag hjade innan) Både jag och mamma tyckte de. Och hon som äger honom är jätte snäll och mysig med! så jag hoppas, får veta hur de blir med honom i helgen! så de är nice=). Ner nu ska jag göra nån nytta, fast de kan jag inte efter som jag har de sista som jag göras i krupp arbetet. Men vi hörs i kväll!

Love Yah<3


Kommentarer
Postat av: Din bästa Emil

de va faktiskt väldigt trevlig och skoj att få vara med dig idag, vi måste göra om de igen tycker jag :D

2009-10-12 @ 21:52:05
URL: http://turbosnigeln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0