Måndag!

Ja måste säga att jag hatar måndagar! dom är så jävlla sega! man är bara trött och saknar helgen! i och för sej har vi jävlligt roligt i skolan på Måndagar;) alla är sjukr trötta och bara cpar! men men.

Klockan 1 ska jag åka till Varberg och limma fast mina fästen till tandställningen, så de blir gjort, sen ska jag nog hem och skriva klart Jornalistiken som jag skulle gjort igår men aldrig gjort efter som jag inte orkade. Men de käns som om jag måste bli klar med de nu. Jag hoppas att jag ska till gbg idag med och kolla på hästen jag hittade igår! han värkade riktigt fin! ska nog åka och kolla på honom denna veckan tror och hoppas jag=) hihi. A nu ska jag kolla på en massa cp filmer som Jöns sitte roch kollar på! ha en bra dag!

Love Yah<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0