ONT!

Förlåt att jag inte har skrivit idag, men jag har bara legat i soffan och haft SJUKT ont i min mage! men nu släpper vi de!

Vad har ni hittat på? kolalt på Idol kanske? De har i alla fall jag gjort jag tyckte de va HELT fel person som åkte ur! fattar inte vrf Eddie får stanna tycker värkligen INTE om honom men de värkar alla andra göra men men.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva idag har inte hänt på mkt. I morgon blir de PARTY fatta va roligt de kommer bli=) taggad;P haha. Ne nu ska jag trycka på en bra romantisk film tror jag! och ligga här och drömma bort;P HAHA va patetisk jag låter;P men så får de bli! Ha en bra Fredag kväll:D

Love Yah<3

 


The Notebook   Har ni sätt den? Har ni inte? GÖR DE!


Kommentarer
Postat av: Helen

Trevlig Halloween! ♥

2009-10-31 @ 18:40:46
URL: http://helendesiree.blogg.se/
Postat av: Helen

Trevlig Halloween! ♥

2009-10-31 @ 18:40:47
URL: http://helendesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0