seeeeeeeeeeeeeeeeeeeg

Sitter i skolan har lunch så jävlla tråkigt jag har eller, men men ska snart ha diagnosiskt prov i eng, de suger eller de kanske är lätt vad vet jagD; haha men men. vad händer idag då? själv ska jag hem till min gulliga lilla Matilda ska äta med Lena hennes mamma Matilda och min mamma;D mysigt värre=) hunden följer nog med me;D vet inte vad de blir med de blir säkert ass gått;) får vi se om Lena har städat sitt kök med, hihi ne skojja älskar dig med Lena. Så jag drar hem till Matilda efter skolan=) mysigt:) så ska jag vara med henne till sex då kommer mamma så äter vi=).

Btw ni fattar inte hur sjönt de är att inte ha några läxor i skolan, så sjukt jävlla sjönt att inte behöva tänka på de. ne nu ska jag ner till mamma som kommer till skolan och lömmanr min mobil=) hihi men jag kommer kanske skriva sen!

Love Yah<3

 
Älskar dig killen<3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0