Tisdag eller?

Haha hmm de är svårta att hålla årdning på dagarna i emelies liv;) så vad händer då? själv sitter jag som vanligt vid denna tiden på 10 rasten och börjar 20 över. vi har bajs matte fast de vi gör nu är så sjukt lätt så de går fort. men bara för att de är lätt så betyder inte de att de är roligt.

Så vad ska ni hitta på i dag då? kanske köpa en kaka?  jag ska då vara med lilla gulliga matilda och så ska jag klippa mig och träna, mycket att hinna med denna dag;D men de ska jag nog hina, men de blir nog inte åka till friskis för jag har så sjukt ont i halsen så de blir nog en lång prommis med mamma tror jag om hon orkar eller om jag kan få ledigt i dag.

Vet ni? jag ska göra nått roligt i morgon, men jag vilol inte säga vad för ens i morgon för då vet jag mer om hur de blir så ni kommer få bilder och veta hur de gick och bli i morgon jag lovar:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0