Tisdag?

Heej på er:D jag har gått runt och trott att de är Tisad hela dagen;D haha bra jobbat Emelie. Men de är juu mign vi snackar om så vad hade ni väntat er? hehe. Men hur har eran dag sätt ut då? Sjävla vaknade jag hur jävlla trött som häls men fick parla mig upp och göra mig i odrning för att åka halv 8 FATTA halv 8! Så åkte vi och lömna Lollo sen va jag i skolan vid tio i. Så fick sitta och snacka med Reneé ett tag=), Sen vid tio över så började matten, segt att ha matte så länge som vi har men de gick. Lunchen gick fort sen drog jag till Varberg för att fixa min vajer i munnen som hade låssnat. De tog typ 5 min, och efter som Ellis sakt att jag inte behövde komma tbx så gick vi runt i Varberg och köpte lite kläder till mig, dom kanske kommer upp sen om jag orkar haha. Sen bar de av hemmåt, när vi kom till bnorås släppte mamma mig på friskis så tränade jag mitt spining pass så himmla gött. Ja och nu sitter jag här;) haha rätt nice dag endå ganska lik alla andra men men. Aja nu ska jag äta sen ska jag ut med den lilla fyr benta saken i mitt hus. Ha en bra kväll!!

Love Yah<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0