Cha cha:D

Hej på er lovers:) här sitter jag i skolan och ugglar! ne jag har så sjukt jävla tråkigt sitter och fin slipar lite på mitt anons blad ni får kolla på de snart och säga vad ni tycker;) men de blir kanske lite nice;) aa eller vi får se, jag kommer la inte bli nöjd men men.

Så vad händer idag då? jo kan ni gissa jag ska till stallet hmm ovanligt va? aa de måste jag nog säga;) haha sedan blir de gymmet med matilda och för hoppningsvis josefin! Jag skulle även behöva ta mig till en masör som kan göra något åt min rygg jag är inne i en sådan period igen! har så JÄVLA ont i ryggen helt galet asså! så detta måste jag göra något åt! anars kommer inte jag kunna röra mig snart:( de suger elr vad säger ni?;)

Ne nu ska jag tjata lite på Caj och hoppas att jag kan dra hem efter som jag är klar med allt=) stålt elr vad? haha ja men de får ni ta och stå ut med?! att jag är lite bättre en er;P mohaha!

Jaja nu ska jag göra klart de.

Puss på er!

Love yah<3


här har vi den;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0