I am so damn good

Hej på er små barn!

Hur har eran dag varit? min har varit as bra!:D chillat helda dagen! NAAT på apun fick dem två stora leveranser så har släpat in den skiten-_- men de va ganska roligt att märka och flytta och och så, men men efter de blev de ficka med Gabban Zeb och Matilda! va länge sedan jag träffa gabban OCH zeb;) ni är för goa ni två:D hehe men efter de så blev de stallet en sanbbis Lordano fick vila idag efter som han fick spruta igar;) Men i morgon ska jag rida jag behöver de, det är som en dråg jag måste till stallet för att kunna slappan av;) lite sjukt igentligen men så är de.

Jaha i morgon är de Onsdag två dagar kvar till lov och två dagar kvar till jag ska till pappa och träffa dem:) och en dag tills P kommer till mig:D hehe myyyyys:D Mer tänker jag inte skriva om de;) hehe men vad ska man göra i morgon då? jo jag kommer få spendera en MASSA tid i stallet efter som jag även ska ta hand om J är i Tahiland och steker den jäveln! ja ja vissa har de bra-_- ne men jag ska inte knälla har de inte så illa jag heller:)

Ne nu ska jag nog knälla lite på Peo tror jag var ett tag sedan jag gjorde de *HOST* 5 min sedan! ne men han har druckigt upp BÅDE min juice och min mer!!!! åhhh kul att han tänker så extremt mkt på att jag inte driker något annat!:@ ja ja.

Ha de bra Lovers!

Love yah<3


Pappa<3


Jag kommer altid älska dig vad som änd händer!<3 du är endå min pappa<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0