Gulligt

Här kommer en liten upp datering bara för att jag fick reda på att min pappa blir lite orolig när jag inte uppdaterar er här;)

Men som ni vet så går mitt bloggande i vågor och jag skriver när jag har humör för de, jag brukar oftast skriva i skolan när jag inte har något att göra men nu har jag haft en del att göra i skolan så de har inte blivit av;)

Men men idag är de hmm onsdag! i morgon på morgonen kommer Philip till mig:D TJOHO! mkt roligt! så ska han stanna tills hmm jag vet inte riktigt han får inte åka hem! där har vi de! han ska stanna här!!:) Wiiiiii! ne men han får allt ta och stanna över hela helgen i alla fall tycker jag!

Ne men nu orkar inte jag skriva mer min rygg börjar göra lite ont (jag sitter lite konstigt i sängen) så den vill inte vara med mer nu, så nu ska jag gå och lägga mig i min underbara säng! för i morgon väntar en ny dag med nya äventyr och uptäckter! hoppas ni får en underbar dan i morgon och att ni har haft de idag:D

Love yah<3


Jag och min pappa:D älskar dig pappa<3(vet att du läser det);)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0