Jaha

Ja då va skolan igång igen efeter att ha haft lov i en vecka! visst visst de är sjönt att ha lov få sova hur länge man vill ocj bla bla. Men jag tycker faktiskt att höst lovet och förjävlligt!!! efeter sommren så tar de ett tag att komma in i rytmen i skolan. Just när man har kommit in i den joo då ska man ja höst lov! så jag tycker man ska ta bort de och ha längre jul och höst lov! lika dant med sport lovet då kan man ha en vecka sommarliv till;). Men men vad ska man gra åt de? ne men nu ska jag inte sitta här och skriva mer jag ska plugga kemi,so och eng sen ska jag ka till jane och sen kanske jag ska träna lite jag får de;P vill ni nått finnf jag på mobilen ha en bra dag(L) puss och kram<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0