Härlig dag:)

Heej alla gulliga läsare<3


Fan vilken chill dag detta har varit igentligen, vaknade vid 11 av en hund som pussade mig i hela ansiktet, mm god morgon Emelie haha. Sen så gick jag upp dra oboj, hihi sen fixade jag mig lite segt;) tog extremt lång tid haha men sedan åkte vi till IKEA och köpte en säng till mig:) blev ganska nöjd:D  hehe sen när vi kom hem insåg jag att jag MÅSTE tvätt så jag har några kläder till kreta;) även fast morfar säger att vi inte behöver kläder;D bikini och handuk bara sen löser de sig;) haha du är för goo du<3 Kommer ha såå jävlla roligt med mina ortoligt härliga och galna kusin, min mormor som tror att hon har koll på allt men igentligen ingen ting;) och morfar som är lugn och går sin egen väg och säger att de kommer lösa sig nån gång;) haha men de ska nog gå bra:D men tilbaka till ämnet;) sen när jg tvättat lite så drog jag till Karin och kollade film men henne Ann och Gustaf=) mysigt värre<3 men nu kan jag inte skriva mkt med;D min rygg gör ont som FAN  nån som vill komma och masera?


Men aa sov gåttt love yah




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0