Hej gullungar;)

Heej på er igen:D nu sitter jag här kom hem från träningen nyss, va sjönt att få träna faktiskt hehe, men aa. Men min rygg för ONT och jag är trött som fan så får la ta och sova snart;D vi får se hur länge jag orkar sitta uppe;D men men. Har alla haft en bra dag? ja de tror jag nog att ni har. Vad har jag gjort idag då? HMMM:S joo jag har hjälpt mamma att flytta en mass saker som ska slängas i morgon, jag har ÄNTLIGEN postat mitt lilla brev till pappa. Om nu läser Kevin så hag jag skickat ett brav till honom nu så nu är de gjort;). Men men för er som inte vet va de handlar om så skit samma;D. Men vad händer ikväll då? Själv kanske jag ska vara med Karin och kolla film med fredrik och nån David?  hette han de?:S haha spelar ingen roll;p men vi får la se hur de blir med de;D haha.

Vad händer i morgon då? Jo jag kanske ska åka med Mamma;Peo och Lollo och lömna henne i..... a dit hon ska;D haha men får se om jag orkar gå upp tidigt men då får jag juu träffa Amanda:) hihi Saknar dig gumman<3 sen på kvällen så är de jue T-kväll som emelie sk vistas på;D får se om vi hittar nån rolig människa att snacka med, men de tror jag nog vill ni säga hej eller nått så får ni ringa eller smsa så ska vi nog kunna lösa de;D. hehe.

AA men nu måste jag gå ner till mamma hon skriker om att jag måste äta, hon har fått nått ryck hon tycker jag äter för lite, Så vi ses

Love Yah



Snygg man på bild<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0