Natt

Kom hem för en stund sen från bion, den va faktiskt riktigt bra:) började typ lipa två gånger men jag är juu känslig så;) Men men, idag har jag inte gjort såå fasligt mkt mest varit hemma och hjälpt mamma lite=) men men i dag eller i morgon eller vad man ska säga ska jag och mamma till IKEA=) jag ska äntligen få min nya säng=) tjoho:) vem ska bli den fösta "främling" att sova i den då? hmmm;) ska nog kunna utse en vinnare;) haha men men idag borde jag gå och lägga mig i tid men snäll som jag är så sitter jag uppe och snackar med Emil och försöker få honom lite glad, jag tror även att jag lyckas=) jag är ju såå bäst! Ne nu får jag sluta låter juu som jag är hur självisk som hälst;) haha,

Ne älskade läsare nu ska ni inte läsa mer för nu ska ni sova älskar er<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

RIKTIGT SÖT BILD <3<3<3<3<3

2009-07-21 @ 01:24:47
URL: http://turbosnigeln.blogg.se/
Postat av: elin

jag är gud, jag sover aldrig :))))))))

2009-07-21 @ 03:24:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0