Tisdag eller?

TJAO!

Nu sitter jag i skolan GUUUUUUUUD va ovanligt! sitter här och leker lite med min desaign men den får vara kvar som den är jag ska ändå börja på en ny blogg snart;) ni kommer få veta vilken de är när jag byter så de är lugnt=)

Ni fattar inte vilken träningsvärk jag har! va och tränade på Öss igår, kul att träffa alla igen, och GUD va hemskt de är att träna när men vet vad man har kunnat men inte kan göra nu! tycker värkligen inte om den känslan! hoppas inte jag börjr känna som jag gjorde innan när jag endast kunde slapna av var när jag hade fått tränat, jag villl inte dit igen. Ne nu kanske jag ska göra lite;D jag lär ju skriva ikväll eller lite senare på typ svenskan eller nått i den stilen. i hörs!

Love yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0