Migrän!

Heej på er:D

Jävlla ryck jag får på mitt huvud eller? åhh hatar att vakna på morgonen och ha ont i huvet! de finns fan inget värre. Som ni säker fattar så va jag hemma från skolan idag, så segt de är att sitta hemma! men jag sov till12 så de va rätt gött, väcktes som vanligt med ett ryck av att mitt huvud hamnade i nårr mjukt och hårigt, blir lika rädd som vanligt, men de är ju bara lilla Chivas som har hoppat upp och lackt sig på kudden brevid mig, att jag aldrig vänjer mig!. Men men vi tog oss upp och åt lite frukost i alla fall, sedan la vi oss i soffan och somnade om;P haha

Ja nått mer har jag inte gjort idag, eller jag va och hämtade min jacka på rid huset och kollade stall plats! håll tummarna för att de blir där nu;P Ne nu ska jag kolla tv eller nått i den stilen! ha en bra Kvall!

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0