Trött!

Hej på er härliga läsare:) hur är de med er? hoppas de är bra i alla fall:D med mig är de bara bra. Händer idag? Nått roligt? själv ska jag kanske vara med E idag igen. Men vi får se omde går. Jag ska inte till Bredared efter som mamma skulle ring Johan idag;P så om vi ska göra nått så får de bli nått annat en åka moppe! Sen vid 19 ska jag träna! GUD VA SJÖNT! de längtar jag till=) Men nu ska jag göra klart lejauten till till våran vägg tidning;P

Igår va jag som sakt med E.Vi skulle kört upp till bredared och pratat med Johan men efter dom E glömde sin hjälm så tog vi bussen hem till mig i ställer och la oss och kollade 21. Den är riktigt bra faktiskit=) jag tror han tyckte de med. Sen vid typ 7 tiden så tog vi bussen in till stan igen för att jag va tvungen att köra hem moppen för de började bli kallt ute. Så så va de med de.

Ne nu ska jag göra klart tidningen sen ska jag göra klart Power Point presentationen. Så de blir klart med, så får vi se om Paula och Reneé blir nöjda med den. Men undebara människor vi hör ikväll säkert om jag orkar uppdatera er. Hoppas ni får en bra dag=)

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0