bajs!

Nu sitter jag här i skolan! kul att mina kompisar typ lurade skiten ur mig. Aja skit samma palla bry. Nu är jag här i alla fall får se hur de blir idag alla värkar ass depp. Men HALLÅ! emelie är här! då går de inte att tjura XD så detta får de allt ta och bli ändring på XD

Ne nu ska jag berätta för dem att jag skämde ut mig för hela rese! KUL?

Haha nu vill säkert ni höra med XD Men i alla fall. Först när jag skulle in på rese så var dörrarna lite sega på att öppna sig så jag gick rakt in i dörren, jag ser hur några där inne börjar ass garva. Jag backar lite säger AJ SATANS FAN! och gör ett nytt försök! när jag har tagit ett steg in halkar jag! Sätter mig rakt på rumpan, och jag tänker vad i helvete? vrf ALLTID JAG? men aja jag är jag, tänk va tråkigt alla dör inne hade haft om inte jag hade kommit in där XD ja ja jag lever i alla fall.

Ne nu ska jag gnälla lite på Paulas musik;) hehe bara för att djälvas MOHAHA

Ha en bra dag gått folk!

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0