Åh härre min gud!

Jag är så trött! Först tittade jag på en massa bilder som en tjej hade laggt upp en massa bilder på sin hund och skrivit att om du dör vad han nu hette så har jag inget att leva för! HALLÅ de är en hund visst ett djur kan betyda mycket men de är ju inte så att hela livet går under om han dör får hon vell fan ta och leva för hunden eller?:O A i alla fall så blev jag sur för de, sedan kollade jag på en bild som Reneé hade lakt upp så bara men va fan hon känner jag igen jue! kollar lite mer noga men WAAAAT de är ju fan JAG! haha har aldrig sätt den bilden vet inte när den är tagen eller nått;P snacka om att jag har koll. Åhh och nu kom mamma och Chivas in här med och jobbar sig!! Chivas ska leka med sin jälva strupma och mamma ja mamma är mamma. Ne nu vänder jag snart ut och in på min hjärna genom att tänka så d eär nog bästa att jag lägger mig nu så aa den inte sprängs eller nått;)

Hoppas ni har haft en underbar dag jag vet kanppt vad jag har gjort idag. Men de ska nog lösa ig för mig någon gång med;)

Love Yah<3


Tror vi låter bilden tala idag;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0