ÅHH GUD!

Hmm jag fick rycket idag när jag var inne på godis källarn. De börjar när jag kommer in står han som äger ladan och hans som står och GLOR på mig. och säger HEJ men ett lende upp till öronen! jag sara "ömm hej?" sedan när jag står och plockar mitt godis står de även en pappa och hans dotter och plockade godis och han står framför mig hela tiden och ska lixom ha de som han inte når för han måste sträcka sig över mig! och vara så jobbig som möjligt. Till slut ytar jag ett steg tbx då tittar han på min fnyser och ställer sig FRAMFÖR mig så jag inte kan flytta på mig. Mitt i allt detta kommer de in en tanat och skriver några siffror. Gubben i kassan glor på henne. så säger hon igen "ja men jag ska ha ett paket med dem siffrorna" och en blick som säger DAH! jag vänder mig om och tänker hmm de är de hon har gjort hela dagen suttit hemma och lärt sig den gåden-_-. Men i alla fall när hon var klar med de skulle hon med ha godis och efter som dem bara har två "spadar" så väntade hon, efter en lite kort stund var jag klar då vänder jag spaden så hon kan ta den. Då kollar hon på mig som om jag sej ut som en grön gubbe med öron åt fan! "Är du klar med den?" säger hon. "ömm NEJ JAG GER DEN BARA TILL DIG FÖR ATT DE ÄR ROLIGT ATT RETAS MED FOLK!!" vill jag bara skrika till henne men nickar snällt och säger ja=) När jag ska betala ställer jag påsten på vågen så de ska gå lite fortare då tar puckot upp påsen igen och tittar på den så ställer han ner den på vågen igen?! vad fan ska de vara bra för tänker jag. men ler gulligt mot honom! Men där i mot när jag ska gå ut från ladan beslutar jag att jag INTE ska gå in där på ett tag. Men vid dörren står ägarens son och STAMPAR!! på mattan för att få av snön. "akta så inte mattan gåt av eller får ont" muttrar jag kanske lite för högt till honom. Han vänder sig om och kollar på mig som om jag har mördat någon.

Åhh gud detta var bland de hämskaste jag har varit med om, gud vad folk kan vara irriterande! Har ni varit med om något i denna stilen? om ni har de vad hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0