Blondin skämt

Den unga söta blondinen blev irriterad när taxichauffören inte kunde växla hennes hundralapp och utbrast:
- Men, vad i allsin dar har du då växellådan till!?


Hur många blondiner krävs det för att göra popcorn?
- 20! En att hålla kastrullen och 19 att skaka spisen.



En blondin kommer in till doktorn med en groda på huvudet.
- Jaha, vad kan jag hjälpa dig med? frågar doktorn
- Jo, det är den här vårtan i baken, svarar grodan.



Två blondiner körde på en väg längs ett stort fält med vete när de såg en blondin i en roddbåt i mitten av fältet.
Blondinen som körde vände sig till sin kompis och utbrast:
- Det är såna som hon som ger oss rykte om att vara dumma!!
- Jag vet, och om jag kunde simma skulle jag personligen simma ut och dränka henne...



En blondin stannade till vid en Coca Cola-automat, stoppade i pengar och ut kom en burk med Cola.
Hon sken upp och sprang iväg för att hämta mer växel. Pengar stoppades i och burkar trillade ut.
Då kom det en brunett och undrade om hon kunde komma emellan och få en burk.
Blondinen vände sig om och fräste:
- Håll dig undan, ser du inte att jag vinner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0