Cha cha

Hur mår ni idag? jag mår piss! har feber som tar stryck på mig. Höll på att svimma innan med-_- kul? men måste till stalllet och fixa snart i alla fall har man häst så har man. Men vad ska ni hitta på idag då? jag ska som sakt till staller och sedan hem och tycka synd om mig själv:( någon som vill muntra upp mig lte kanske?

Hmm någor som inte muntar upp mig är att P inte svarar på sms-_- han kannske inte vill prata mer med mig. Aja vill han inte de så visst, men så kan man ju fundera över. Ne skit samma de har inte ni med att göra;) haha. 

Ne nu ska jag lägga mig i min säng igen och kolla på någon bra film. Fast innan ska ni få ett Emelie funderar inlägg igen:)

Love yah<3


Sjuk och äcklig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0