God kväll:D

Hej på er:) nu sitter jag här, har nyss druckigt upp mitt te, kom hem från gymmet nyss;) Gud detta har varit en händelse rik dag!

Den började åt helvete blev väckt åt fan! men a efter de så gick jag ut med hunden sedan åt jag lite tog med mig Chivas till bussen och åkte till stallet. Där vi var i Ca en timme sedan åkte vi hem igen, jag var hemma i 10 min bytte kläder fixade håret lite sedan tog jag bussen tbx in till stan för att möta matilsa och jennie. Så gick vi och kollad enär matilda rakade av sitt hår=) Haha gick ni på den? ne men hon klipte sig i alla fall, sedan gick vi och kollade present till Jennies pojkvän som fyller år han fick en Älg och ett halsband. Sedan blev de knalle en stund för att kolla lite där(Jag har kommit på att jag tycker värkligen inte om kanlle! de är så mkt mysigare att gå i stan!) men men. Sedan när vi var tbx i stan gick Jennie till sin buss och jag och matilda gick till en skomakare för att hämta ut min väska. Måste typ dit i morgon med mina skor-_- jaja. Men efetr de blev de HM köpte ett linne och kläder till Ebba:D sedan blev de gina köppte en tröjja och efter de blev de ontyyig maat-_- fy på mig!

Efter detta blev de gymmet haha de gick la som de gick vi va ass flummiga båda två så aa. Men vi fick en del tränat i alla fall tur de! men sedan när vi kom hem då hände de gjäjer serni! ni får se i nästa inlägg jag LOVAR!

Men nu ska jag ficka de åt er sedan hmm prata med P som skulle ringa när han hade ätit klart för ömm 1 timme sedan;P jaja han har säker somat eller nått och han kallar mig slö:O

Aja sov gått folket!

Love yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0