Helt död!

Hej på er förlåt att jag inte har uppdaterat er idag men de har varit lite mkt.

Mamma väckte mig vid 9 "EMELIE DU MÅSTE GÅ UPP NU OM DU SKA HINNA! jag flyger upp ur sängen och tar på mig rid kläderna. Åker till stallet fixar allt där lite snabbt okej hem kastar mig i duschen och fixar mig bla bla. Sedan blev de rally till Rese för att hinna med min buss jag han PHUU tänk om jag hade missat den hade P blivit glad då hmm NEJ?! men väl i gbg träffar jag P en riktigt rolig snygg snäll söt mysig kille. Har varit med honom hela dagen vi har ätit snackat kollar på bio 2012. Hmm går en MASSA mina ben är helt slut.

Men men så i morgon så drar jag till Sthlm för att gratta min söta lilla mormor som fyller ALDELES för gammal! jag vägrar inse att hon börjar bli gammal och morfar med! hur ska jag kunna klara mig utan er två som har tagit han om mig när allt var som jobbigast i mitt liv? ucha ne jag ska inte ens tänka på det. Så i morgon blir de till att kliva upp vid 8 tiden åkaa till stallet sedan dirr efter de till Sthlm efter som vi ska dit och sedan tbx. MMycket bil åkande i morgon men de gillar vi. NAAAT.

Men nu ska jag skriva en några rader om 2012 till er men de kommer i nästa inlägg!

Love Yah<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0